poniedziałek, 3 sierpnia 2020

25. Kocyk Michałka cz.2

          Tak skończyłam opis wykonania 1 pasa kocyka w poprzednim wpisie.






          Zabieram się do wykonania kolejnych pasów. Wszystkie kolejne pasy wykonuje się identycznie jak pas drugi.

Krok 1 

           Nabieram na wolny drut 20o., a następnie kolejne 20o. z prawego brzegu pierwszego kwadratu i 1o. z wierzchołka kwadratu - na zdjęciu zaznaczyłam to spinaczem. Tak postępuję zawsze tylko przy pierwszym kwadracie nowego pasa. Nie zapominam o przerobieniu pierwszego rzędu oczkami lewymi.




Krok 2

          Kiedy na drucie zostanie mi jedno oczko nabieram 19o. z brzegu nowego kwadratu, 1o. z wierzchołka i 20o. z prawego brzegu drugiego kwadratu 1 pasa. Krok 2 powtarzam do końca powstającego pasa.


         
           Dokładne zahaczanie tego oczka znacznie poprawia efekt końcowy, biegnący przez środek "łańcuszek" nie ma przerw i lepiej wygląda. 
         Zmieniłam włóczkę, postanowiłam zrobić sobie swetrzysko jesienne... czy się uda?
 
          I to już wszystko.... życzę miłego dziergania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz