piątek, 15 marca 2019

12. Urodziny kotka - finisz

          I oto nadszedł koniec prezentacji kociego albumu...






*** tutaj kilka zmian, między innymi dodana "stosowna" kopertka z zawartością, położenie i rozmiar książeczki na zdjęcia, kółeczka zamykające zamiast gwiazdek.... takie elemenciki, drobiazgi.

           Materiał na kolejny, bliźniaczy album już zgromadzone, wykrojniki dokupione - czas zabierać się za pracę. Komuś, kto zechce razem z tutorialami Asi robić taki album radzę jednak dokupić kilka dodatkowych papierów. Z resztek można dorobić maty, a kociakowy papier nie tnie się niestety zbyt oszczędnie...

4 komentarze:

  1. Śliczny album, widać ile pracy włożonej w to dzieło ale też ile serca :) ja również skończyłam swój album choć robiony po swojemu, ale etui zrobiłam wg tutorialu Asi. Dziękuję że dałaś namiary, bo czasem warto takie opakowanie umieć zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja teraz każdy album wkładam w takie pudełko. Niby okładki albumu nie można wtedy ozdobić przestrzennie, ale nie szkodzi.

      Usuń
  2. Niesamowicie prezentuje się ten album!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci, pierwszy raz żal mi, że nie kręcę filmików ze swoimi pracami...

    OdpowiedzUsuń