wtorek, 19 grudnia 2017

Upominki, upominki...

          Te drobiazgi poleciały do moich forumowych koleżanek. Jedyny wymóg - błyszcząca choinka. Niebieściutkie drewienka polakierowałam złotym chameleon varnishem. Grafiki na kartkach też nim potraktowałam. Obrazki wyciągam z internetu, nie znam autorów, ale bardzo dziękuję, że mogę z ich pracy korzystać. I naturalnie nie mogło się obyć bez kolejnych skrzatów...
          Mam nadzieję, że upominki sprawią dziewczynom radość.


Wrzuciłam te choineczki na blog Rogaty... chociaż nie zdobią mojego domu.






7 komentarzy:

  1. Śliczne i bardzo pomysłowo ozdobione Twoje prezenciki a skrzaty to już nadmiar radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne upominki na pewno sprawiły wiele radości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworzysz bajeczne prace !
    Życzę by jak najwięcej cudowności wychodziło z Twych rąk <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zdobią teraz naszą galerię Rogatą! są śliczne, takie niebieskie, uuuhhh lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow !!! it's beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń