czwartek, 16 lutego 2017

Podziękowania

          Dostałam dwie paczuszki... jedną od Ani, drugą od Zosi. W jednej i w drugiej cuda.
          Ania pisze blog Nitkowe Zapiski, dostałam od niej kartkę z najpiękniej, najrówniej wyhaftowanymi krzyżykami serduszkami i serduszka drewniane i serduszka piernikowe...dziękuję serdecznie. I Małgosi z Gosikowego Zakątka jeszcze raz dziękuję za zorganizowanie zabawy.
          Zosi blog - Zofiko zaprasza obchodził niedawno drugie urodziny i tam właśnie los mnie wskazał... i bardzo dobrze, bo mam okazję podziwiać na żywo fantastyczną kartkę. Uwierzcie mi - tak pięknych kwiatów w fantastycznie spójnym, ułożonym z klasą bukiecie jeszcze w łapkach nie miałam. A reszta przydasi... zawrót głowy. Dziękuję bardzo, bardzo...
          Te prezenty... własnoręcznie wykonane, pozwalają mi nie tylko podziwiać kunszt blogerek... ja się na nich uczę. Artyzmu, staranności... wielu innych potrzebnych mi do wykonania własnych prac umiejętności. Za taką możliwość też dziękuję... 







4 komentarze:

  1. Wspaniałe prezenty, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwianie tego co w rękach a nie na ekranie to jednak inny wymiar :) Ja podobnie - uczę się jak można inaczej, jak można lepiej, szczególnie kiedy zaczynałam swoją zabawę np z papierkami, od bardziej zaawansowanych koleżanek uczyłam się nawet pakowania, ozdabiania kopert... Można wyciągnąć sporo z takich zabaw - wymian i widzi człowiek co robi czy robił nie tak dobrze jak by było można :)

    OdpowiedzUsuń