sobota, 8 lutego 2020

9. Radość za dyszkę

         Minął czas zdobywanych ukradkiem szczepek kwiatów domowych i pielęgnowania ich za wszelką cenę latami.... u mnie niestety minął. Jedynie osiemnastoletnia hoja jest nadal moim oczkiem w głowie... Kupuję "gotowce", co wcale nie znaczy, że nie dbam o nie. Czasami nawet z sukcesem... ale zawsze z ogromną radością.
         Amarylis kupiony za niecałe 10 zł... miał być czerwony, okazał się biały - taki kot w worku. I niespodzianka...

 pierwsze kwiaty



 nowy pąk


drugie kwiaty



...czyżbym doczekała się trzeciego kwitnienia?


I to wszystko na przestrzeni jednego miesiąca...

6 komentarzy:

  1. Śliczny :-) Mój niestety w tym roku nie zakwitnie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki...z ubiegłych lat mam trzy cebule... ale nie zaszczyciły mnie ani liśćmi, ani kwiatami.

      Usuń
  2. Cudnie Ci rozkwitł :) Ja ciągle podkradam odnóżki i dzielę się swoimi. W domu mam dżunglę, nie potrafię wyrzucać kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja nie wyrzucam...na szczęście wszystkie, które u mnie nie mają się dobrze, znajdują nowe domy i cieszą się drugim pięknym życiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama miała kiedyś te kwiaty. Ja niestety do doniczkowych nie mam ręki (za to do tych w ogrodzie już tak). Pięknie kwitnie Twój amarylis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok...

    This may sound kind of weird, and maybe even kind of "strange"

    BUT what if you could simply press "Play" to listen to a short, "musical tone"...

    And INSTANTLY bring MORE MONEY into your LIFE?

    And I'm really talking about BIG MONEY, even MILLIONS of DOLLARS!

    Sound too EASY? Think it couldn't possibly be REAL?!?

    Well then, I'll be the one to tell you the news.

    Many times the greatest miracles in life are the EASIEST!

    In fact, I will PROVE it to you by allowing you to listen to a real-life "magical money-magnet tone" I've synthesized...

    And TOTALLY FOR FREE

    YOU simply hit "Play" and watch how money starts piling up around you.. it starts right away..

    CLICK here NOW to PLAY this magical "Miracle Wealth Building Tone" as my gift to you!

    OdpowiedzUsuń