czwartek, 5 marca 2015

Projekt 4/52 - pamiątka Chrztu 

          Nie myślałam nigdy, że przyjdzie czas na realizację zamówień...Swoje prace zostawiałam dla siebie, czasem rozdawałam tym, którym się akurat spodobały. A tu proszę - zamówione, zrobione, symbolicznie - ale jednak zapłacone. Niespodzianka!!!





I jeszcze jedna, wydaje mi się najważniejsza uwaga.
Nie roszczę sobie praw autorskich do swoich zdjęć i przedstawionych na nich prac. Robię je z pasji tworzenia i nie mam w chwili obecnej potrzeby zatrzymywania ich tylko dla siebie. Jednocześnie dziękuję za możliwość wykorzystywania z sieci pomysłów, rysunków, darmowych czcionek, stempli...

5 komentarzy:

  1. Witaj Artemyszko w blogowym świecie :))
    Fajnie, że zdecydowałaś się pokazywać swoje prace szerokiemu gronu.
    Ta karteczka jest naprawdę piękna.
    Muszę przyznać, że rozwijasz się w papierkowym świecie w tempie błyskawicznym!
    uściski Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, dzięki bardzo, bardzo...raczkuję i bawię się nową zabawką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po decu przychodzi czas na grubsze papiery :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Carmen.....tak dawno....bardzo serdecznie Cię pozdrawiam i cieszę się z Twojej wizyty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta kartka :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń