niedziela, 10 grudnia 2017

Torebeczka

           Przygotowałam torebeczkę dla Zosi. Niewielką, własnoręcznie od arkusza papieru składaną, od serca... Co do niej włożyłam? Zerknijcie na bloga zofiko.



          Gdybym mogła zrobić ją jeszcze raz, z pewnością zmieniłabym papier bazowy. Ten karton, chociaż wzór ładny... marnie nadaje się do zginania... nie polecam. Mam nadzieję, że nie rozwarstwi się przy pierwszej próbie włożenia do niej czegokolwiek... Zosiu, jeżeli tak będzie masz u mnie kolejną.

7 komentarzy:

  1. Bo te papiery takie wiotkie robią, za to jakie ładne mają wzory! Myślę, że jak zniosła podróż to i upominek da się do niej włożyć :) Super, że wymiana odbyła się z Twoim udziałem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Inko, jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę. To blok kreatywny z empiku, nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczka śliczna, pięknie ozdobiona. Nie rozpadła się. Piękna wykrojnikowa śnieżynka i aniołek. Dziękuję.
    Z powodu niezadowalającej mnie jakości kolorowych papierów postawiłam na torebkę solidniejszą, kupowaną, którą starałam się ozdobić najlepiej jak potrafiłam, jak czułam. Pozdrawiam i ....do następnej wspólnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź pewna Zosiu, że nikt inny poza mną nie dostanie w torebce od Ciebie prezentu... zostaje jako przykład kunsztu i elegancji.

      Usuń
  4. podoba mi się jej dość nietypowa kolorystyka, która cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń