wtorek, 15 maja 2018

Dla Antosia i Kamila

          Kartki dla dwóch chłopców, prawie identyczne... szybko robione, na "wczoraj". Różnią się nieznacznie, są prawie bliźniacze. Oczywiście na uroczystość I Komunii. Dziękuję zamawiającym i mam nadzieję, że sprostałam zadaniu.
          Bardzo trudno oddać na zdjęciu pewne szczegóły... ładne szczegóły. Papier koronkowy jest dużo ładniejszy w realu. I napisy, które robiłam folią transferową też straciły... w rzeczywistości wyszły niezwykle elegancko. Prawdę powiedziawszy długo zastanawiałam się, jak zrobię kartki dla chłopców... bałam się, że je po prostu ukwiecę.








6 komentarzy:

  1. To są kartko robione na szybko?... są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj, szybko, szybko - w jeden wieczór i kawałek nocki... tyle, że bez wymyślania, bo koncepcja z wcześniej robionego albumu.

      Usuń
  2. Kartki przecudne, bardzo delikatne a takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu, bardzo serdecznie dziękuję i za odwiedziny i za dobre słowo...

      Usuń
  3. Bardzo eleganckie kartki;czym się je tą folię transferową ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, u mnie to się "je" wydrukiem z laserówki, na to folia ze znanego A / bo o wiele tańsza niż w naszych sklepikach scrapkowych, całkiem dobrej jakości / i do laminatora. Fajny efekt, jest o tym sposobie złocenia dużo filmików instruktażowych.

      Usuń