sobota, 9 marca 2019

10. Urodziny kotka cd.

          Następne strony, tu właściwie zmiany niewielkie. Moja rameczka nie jest z wykrojnika, tylko zrobiona jak na pierwszej stronie - to bardzo atrakcyjny element i będę go wykorzystywać. Jest prosto przyklejona / Asia wie, o czym mówię... /, ale koteczek z balonikiem to strzał w dziesiątkę, więc powieliłam pomysł z zachwytem.



*** kółko pękło, chociaż zastosowałam się do wskazówek z filmu i bigowałam wyschnięte, a nit zagiął się tak paskudnie, że musiałam go zamaskować... i sznureczek nie taki, bo akurat w przydasiach się schował.

4 komentarze:

  1. Kółko i nit ... no cóż, u mnie też to się przytrafia :(, ale cała reszta jest po prostu super !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie cudownie wszystko dobrane. Niestety czasem zdarzają się ,,wypadki,, (gdybyś nie napisała nie zwróciłabym na te drobiazgi uwagi) :)

    OdpowiedzUsuń